Biuro obsługi klienta

Biuro Obsługi Klienta znajduje się na parterze siedziby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. na ul. 1 Maja 8.

Przed budynkiem jest bezpłatny parking samochodowy.

W Biurze Obsługi Klienta możecie Państwo załatwić:

W zakresie rozliczenia za wodę i ścieki

  • podać stan wodomierza
  • otrzymać fakturę
  • zapłacić w kasie za usługi świadczone przez ZWiK sp. z o.o.
  • uzyskać wszystkie informacje nt. zaległych i bieżących należności za wodę i ścieki
  • uruchomić lub uzyskać informację jak uruchomić usługi elektroniczne świadczone przez ZWiK Sp. z o.o. (np. e-faktura, polecenie zapłaty itp.)
  • zawrzeć umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków
  • zgłosić reklamację

W zakresie technicznym

  • uzyskać informację nt. procedury podłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej
  • pobrać i złożyć wnioski o uzgodnienie dokumentacji technicznych
  • uzyskać informację nt. zabudowy podlicznika na wodę bezpowrotnie zużytą

W zakresie usług dodatkowych świadczonych przez ZWiK Sp. z o.o.

  • dokonać zakupu wody zdemineralizowanej
  • uzyskać informację nt. usług dodatkowych świadczonych przez ZWiK Sp. z o.o. takich m.in. jak:
    • ciśnieniowe czyszczenie kanalizacji
    • inspekcja kamerą TV kanalizacji i nie tylko
    • lokalizacja wycieków na sieciach wodociągowych i ciepłowniczych
    • wynajem sprzętu budowlanego
    • wynajem środków transportu
    • usługi wymiany, plombowania wodomierzy
    • wypożyczenie stojaka hydrantowego (prosimy o wcześniejszy telefon w tej sprawie)